lørdag den 20. april 2013

En varm stjerne om halsen

For rigtig lang tid siden blev jeg færdig med denne halsedisse, som min mors kusine havde bestilt hos mig, men jeg var langt fra tilfreds med den.

Jeg løb tør for garn allerede halvvejs i projektet og det var umuligt at opdrive noget af det samme, så jeg fandt en anden rød i en anden kvalitet og lavede så halvdelen af stjernerne i den ene kvalitet og den anden i det andet.

Hun var tilfreds, men jeg var det altså ikke.

Jeg hader at aflevere et stykke arbejde, som jeg ikke selv er tilfreds med, videre og for at bøde lidt på det, bøjede jeg en gammel strømpepind til en slags sjalsnål.

Hun var ovenud tilfreds og glad og så burde jeg jo i grunden også være det.

hals

Opskriften har jeg fra bogen 3-D hækling af Sidsel Sangild og der er så mange opskrifter i den bog/ de bøger (jeg har to af hendes bøger) som jeg gerne ville kunne knække koderne på, men det må komme efterhånden.

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot halsedisse og også detaljen med "Nålen"

    SvarSlet
    Svar
    1. Modtageren blev glad både for halsedissen og nålen og så burde jeg være glad, men jeg ville nu godt at den røde var den samme hele vejen igennem..

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.