torsdag den 11. april 2013

At opleve verden gennem en andens billeder-agtig

Mens jeg lå og plejede min hovedpine, som var ledsaget af muskelsmerter, mathed, kuldegysninger og koldsved, sejlede Jan ud og så på vandet i går sammen med sin bror.

De havde en god tur, hvor de sejlede op i fjorden for at se, hvor meget af isen der var gået og om vi snart kunne sejle ind til vores hytte.

Det varer lidt endnu, desværre.

En lille smule hjemve til hytten kan jeg vist ikke undsige mig.

I indsejlingen til havnen ligger der et fint lille isfjeld. Et lillebitte et, som sikkert har fundet vej fra isfjorden i Ilulissat.

Min lillesøster Lena påstår at det er et som hendes veninde i Ilulissat har sendt til hende og måske har hun ret for i morgen har Lena fødselsdag og hun har helt sikkert fortjent sit eget eget lille isfjeld.

2

4

5

6

8

12

13

Jeg fandt også dette billede af en bi-sol på Jans kamera og jeg ved, at han tog billedet i søndags omkring kl 08.00.

7

 

 

Jeg havde også gang i Jans lille compact-kamera i dag, hvor jeg igen fit-for-fight og på arbejde igen, var ovre hos min far og drikke en kop te, da jeg alligevel skulle aflevere noget til min far.

Min mors blomster/planter  er vel nok nogen af de mest gennemfotograferede blomster her i Grønland

1

3

Mon ikke der kommer billeder af nogen kager, et fødselsdagsbarn, et sjal og måske en kage mere?

Vi høres ihvertfald ved igen i morgen, hvis du vender tilbage hertil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.