tirsdag den 19. marts 2013

Ensom i sneen

Lena og jeg tog over til min mor i eftermiddag og drak en kop kaffe.

Hendes amaryllis står endnu engang med store frodig blomster og det er jo fint, at jeg kan gå derover og se på planter, når nu jeg har smidt en del af mine ud/sat dem nedenunder da de ikke så særligt selskabelige ud længere.

amaryllis

 

Da vi skulle køre igen, fik Lena øje på denne ensomme, lidt kolde dame, som stod i skyggen og holdt øje med naboens gæster.

Jeg synes hun er lidt sød til trods for hendes manglende hjertevarme

portræt

2 kommentarer:

  1. Og traditionen tro kommer der endnu flere blomstringer i løbet af de næste dage - nu er det vist blevet forår -herligt.
    KH mor

    SvarSlet
    Svar
    1. og mon ikke jeg får fotograferet en del af dem, som jeg plejer. Mine er jo ikke just gavmilde med blomster

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.