søndag den 10. februar 2013

Snevejr

Hæ.. det er alt det forkerte, som jeg faktisk tager billeder af, for jeg har lovet at vise dig min selvforkælelse fra forleden og jeg har færdiggjort en cardigan, som jeg gerne vil vise og jeg har modtaget en gave i fredags helt fra Hillerød og så fotograferer jeg snevejr, som jeg faktisk ikke bryder mig om at befinde mig ude i.

 

Det sner helt vildt lige nu og verden er tyst, så tyst at man næsten kan høre snefnuggene, når de blødt lander på jorden og lader sig opsluge af alle de andre snefnug som allerede ligger og tager imod de faldne.

byggeplads

havnen

krigsskib

nalatuarfia

nalunnguarfik

 

En ting overholdt jeg dog og det var at tage søndagsbilledet af Laura:

laaluuge6

laurauge6

Det er Laura selv der udvælger hvilke af de afskudte billeder, som skal være ugens søndagsbillede.

 

Og så har jeg forresten vist fået kager nok for flere måneder: i fredags bagte vi marmorkage i skolekøkkenet og om eftermiddagen var jeg inviteret til kaffemik og i går var jeg til kaffemik og til hele to kaffemik i dag, hvor alle bordene bugnede af fristende, flotte og syndige kager…..

1 kommentar:

  1. Wong Wai:
    TAK for dine endnu engang flotte billeder :-)
    ISÆR dine små = TUSIND TAK, Dorthi.... Uhh, jeg bliver så utrolig rørt/glad i låget/mine timer bliver herlige m.m.
    God dag til dig og dine :-)

    Ps: ENDNU ENGANG: TAK, Dorthi ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.