tirsdag den 5. februar 2013

Da vi nåede toppen

Det har været een af de dage, hvor det bare er gået jævnt op ad bakke hele dagen, men heldigivis var der en god kage helt oppe på toppen af bakken, for min far og mor havde købt en lækker kage i anledning af deres 47 års bryllupsdag og den delte de med os.

På toppen af bakken og inde i min postboks lå der også hele to pakker i form af nogle bøger, som jeg har bestilt og lidt selvbestilt forkælelse til mig selv helt fra Brooklyn.

Det er ikke fordi at dagen har været ret meget anderledes end andre dage og den har ikke været hårdere, sejere eller på anden måde mere slidende end andre dage, men jeg  energi-niveauet har været til noget andet end dagen bød på og så går det jo trægt.

6 katedertimer og to møder lige efter hinanden + alt det løse inden jeg kunne stemple ud og jeg følte mig brugt allerede inden jeg stemplede ind og så skal det jo føles som op ad bakke.

En af de nærmeste dage vil jeg vise dig min selvbestilte selforkælelse, men lige nu vil jeg forkæle mit sovehjerte ved at gå i seng.

P.S de lover solskin i morgen, så der er noget at glæde sig til

1 kommentar:

  1. Og tusind tak for gavekortet både fra jer og Lena og Johannes - så der slap din far lidt billegere end beregnet, han havde jo allerede inviteret til middag om aftenen -
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.