fredag den 22. februar 2013

Brrrrrr-koldt

Brrrr.. jeg siger dig, at der er blevet koldt heroppe.

Der frøs –23 grader i morges heroppe omkring, hvor vi bor og med en fin lille brise føles det straks lidt koldere.

Solen stod højt på himlen og alt så fint og malerisk ud.. når man sad indendøre, for der var godt nok koldt.

havnen

Okay, jeg steg ud af bilen et par gange, nød den friske, skarpe og kolde luft, indåndede en ekstra gang og hoppede så ind i bilen igen, hvor Laura sad og ventede på mig.

Det skete et par gange, altså, at jeg hoppede ud i kulden, inden vi tog hjem, hvor der var varmt og dejligt.. især under dynen.

flugt

påarb

påvejhjem

Man skal vist have frostvædske i blodet for ikke at komme til at fryse, hvis man er jollefisker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.