lørdag den 16. februar 2013

Åben scene februar

Den anden fredag hver måned er der åben scene i vores kulturhus og mikrofonen er til for alle, som skulle have lyst til at vise os andre, hvad de kan.

Jeg har stort set aldrig været der om aftenen, for jeg bliver doven og sofaen klæber og er ikke til at få rystet af mig, når aftensmaden er indtaget, men i går aftes, skulle Laura synge sammen med koret, sammen med sin klasse

1a

og hun skulle synge solo

laula

laula

og så kan det nok  være at jeg kunne få rystet både dovenskab og sofa af mig.

 

Der var rigtig mange, som ville underholde og vi blev underholdt.

Der blev sunget Celine af mit gudbarn, min datters gudbarns mor Amalie

agp

guggi

 

 

og der var nogle unge drenge, som gav den som meget tungt heavy metal-band

jaqqi

andaoghansguitar

 

og der blev sunget Whitney Houston

marianne

Fali spillede og sang to af sine dejlige, klassiske grønlandske sange

fali

falima

 

 

Jessica sang en sød sang, som jeg ikke husker navnet på

jess

 

 

Og nogle af Jans elever viste at de også havde andre talenter end dem, som de viser i skoletiden

guitarister

nukappi

samspil

Næste måned vil jeg blive til det slutter, for det var sjovt og underholdende og til og med gratis.

Kan det blive bedre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.