søndag den 23. december 2012

Fra poncho til bluse

Jeg fik noget garn engang af een af mine allerfasteste kommentatorer og jeg strikkede en Paula-poncho, men fik den aldrig brugt.

Dét ærgrede mig så meget, for garnet er det blødeste, fineste og lækreste, så jeg trævlede forsigtigt op og strikkede en bluse i stedet.

Den har jeg til gengæld allerede gået så meget med, at mine omgivelser må tro at jeg ikke har andet.

 

Blusen har nemlig været færdig i mindst 3 uger, men lige det at skulle få den fotograferet har det knebet lidt med.

Jeg lover dig, at den er lækker, så endnu engang tusind tak for garnet.

bluse

3 kommentarer:

  1. Super flot bluse :-)
    Glædelig jul

    SvarSlet
  2. yndig bluse , hvor er mønsteret fra .
    og rigtig glædelig jul.
    hilsen Helle

    SvarSlet
  3. En meget smuk bluse ..fint mønster .
    Ja går man ikke med noget der er strikket af så dejligt garn, så er det bare med at hylle op og begynde på noget man får brugt. Godt gået :o)
    Mange hilsener
    Ingrid E.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.