tirsdag den 27. november 2012

Træt

Det har altså været en lang dag!

4 kommentarer:

  1. bare du ikke er så træt som 'et helt alderdomshjem'

    ;-)

    Én af dagene får jeg forhåbentlig skrevet lidt i kommentaren hvor du har skrevet om debatindlægget i Politiken:
    Jeg gider fandeme ikke smile, når livet krakelerer

    SvarSlet
    Svar
    1. jo, jeg er faktisk lidt træt for tiden, men jeg bliver frisk igen :-)

      Slet
  2. Wong Wai:

    Hej Dorthe :-)

    TRÆT = JETLAG fra Østen til DK - MED 7 TIMER I LUFTHAVN FØR afrejse på 12 TIMER!!!!!!!!!Og rejsen FØR disse timer!

    DET ER SGI GODT NOK "noget der trækker tænder ud"; hvis jeg må have "lov" at kommenterer ;-)
    Især hvis "sidemændene" EJ er "tilgængelige" (DE talte hverken dansk/svensk/norsk/engelsk OG FOR DEN SAGS SKYLD " i nærheden af GL "; hihe he...

    GOD NAT til dig og dine fra 1 MED JJJEEETTTLLLAAAAGGGGGGGG :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.