torsdag den 29. november 2012

Lyserød barselsgave

Min kollega, som også er min veninde, har fået endnu et barnebarn for et stykke tid siden og en lillebitte opmærksomhed må der til.

Mens jeg sad og strikkede både de små støvler og den lille vest, tænkte jeg om jeg mon er den eneste strikker, der synes, at det er sjovt, at opskriften er fra Askeladen og det er min jolle faktisk også.. men der passer jo ganske godt til mig: strik og jollesejllads.

Garnet til vesten er fra Navia

askeladensbabyvest

babyvest

og sokkerne/støvlerne fra Drops Karisma.

støvler

 

I ærmegabene og rundt i halsenåbningen, har jeg hæklet nogle musetakker for at gøre vesten lidt mere tøset og piget og det er ikke sidste gang, at jeg gør det.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - og dejligt tøsede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er rigtigt tøsede og gaven faldt i god jord

      Slet
  2. Sikke nogle søde babyting i skønne farver - den dér undertrøje - er den ikke nærmest pink? - eller er det lyset der snyder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, undertrøjen/vesten er hen i mørkepink, hvorimod støvlerne er lyserøde :-)

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.