lørdag den 24. november 2012

I aften..

I aften tog vi, efter Lauras ønske, ud og besøgte Lena og Johannes.

Jeg havde medbragt kameraet i håb om, at der ville være lidt tilbage af al det nordlys, som har blafret hen over himlen i aften, men ak!

Det vil åbenbart kun vise sig, når jeg sidder inde og kameraet ligger forsvarligt i tasken, så jeg tog da bare et billede af lystbådehavnen, hvor de sidste broer næsten er tømt for både.

I følge rygtet, skal de op i denne weekend.

Det bliver en kold fornøjelse for dem, som skal arbejde i weekenden.

Der var sørøg på havet og inde i Ulkebugten.

Sørøgen kan du ikke se på billedet, for det er taget over 20”

lystbådehavnen

og da jeg forsøgte, da vi kørte hjem igen, forsvandt nordlyset, som var der nogen, der havde trykket på en knap, da jeg hev kameraet frem.

(der var lige en lille rest nordlys, der ikke nåede at få halen med sig ind i mørket og som jeg nåede at fange en skygge af)

samuelsvej

Hmmm.. så kan det da også være lige meget! Nå!

Nu går jeg da også bare i seng og sover lige indtil jeg vågner af mig selv. Jeg håber, at de sidste rester af dårligdommene fra starten af ugen, er helt væk i morgen og at der er lidt mere energi..

Hav en god start på weekenden

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes at nordlys billedet alligevel blev ret godt. Det drømmer jeg også om at komme til at opleve og især at kunne fotografere det.
    Dine billeder er gode, aftenbillederne er lykkedes godt og portrætterne har godt lys og en god vinkel. Hvilket kamera og objektiv fotograferer du med. Jeg nyder at kigge med :-) Tak for det

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym og tak for dine pæne ord.

      Billederne er taget med mit Nikon D300 og det er 15-85mm objektivet, som jeg har brugt i begge tilfælde.

      Nordlys er et fantastisk fænomen, som enhver burde opleve een gang i sit liv

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.