torsdag den 22. november 2012

Frivillig tvang

Laura synes selv, at hun er en dårlig model og jeg giver hende ret: Hun vil aldrig sidde foran kameraet og har ikke tålmodighed til at vente på, at jeg får stillet lidt lys, instillet kameraet og hvad ved jeg.

Hun har ellers nogle dejlige former og et kønt ansigt, men hun vil helst være fri.. en sjælden gang får jeg dog lov og så skal jeg godt nok have travlt.

Til aftenskole-foto havde jeg disse to med og fik også en masse (konstruktiv) kritik på dem, så nu mangler jeg bare, at hun sætter sig igen og lader mig øve mig.

laura

lauraaviana

Måske jeg skulle finde en mere villig model næste gang jeg skal øve????

2 kommentarer:

  1. Forstår hende nu godt, jeg er heller ikke vild med det - al den ventetid.
    Men hun er virkelig smuk og masser af udstråling også som uvillig ;0)

    SvarSlet
  2. Og hun er aanaas allerdejligste pige <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.