fredag den 30. november 2012

Arbejds-pynt

Nå, men så skrev jeg i går da også bare lige om at være positiv, hvorefter jeg tændte af som et andet kanon-slag af den værste slags.

Vi behøver ikke komme nærmere ind på det, men lunten blev tændt, da mine omgivelser ikke havde samme opfattelse af at være positiv/negativ som mig og jeg følte, at jeg blev trukket ind i et lille mørkt hul, hvor jeg ikke havde lyst til at være.. det krævede en eksplosion for at bryde igennem hullet og ud igen og så nok om det.

 

Jeg har 4 krea-timer på skolen om ugen og forberedelsen til de timer er altså bare de sjoveste og fidusen, som jeg ikke har et navn til blev så introduceret for eleverne i går.

Jo, de synes også den er fin og især, når der er så mange, at man kan samle en flok, er de fine,

fiduser

men eleverne synes ikke, at de er særligt julet og jeg giver dem faktisk ret. Meget ret endda.

 

Måske eleverne kan lokkes til at lave dem efter jul engang, når vi trænger til fest og flotte farver for ikke at komme til at savne julepynten, som vi ikke har noget af… endnu?

iflok

 

Sidste år introducerede jeg en stjerne og den ville de gerne lave igen i år.

lillebitte

De lavede til klassens vinduer og jeg lavede så en bunke til at hænge op i fællesarealet i vores blok og jeg synes de er fine og pyntelige uden at være for meget

fællesareal

 

stjerne

3 kommentarer:

  1. Jeg synes ellers de både er flotte og julede - de ligner sådanne noget fra min barndom - naneruarfiit/lygter - eller minder de mig om PH lamper.
    KH mor

    SvarSlet
  2. Hej DortheIvalo
    De er virkelige søde som de hænger der :-)
    Du bliver nødt til at fortælle hvordan du folder og lægger dem sammen.. ikk` ?
    Tak for dejlige billeder som altid :-)
    I dag har vi i DK endelig fået frost og klart vejr. Væk med regn og mørke.

    Mange hilsner Phine

    SvarSlet
  3. Kære Dorthe.Hvor er de smukke - altså stjernerne, men bestemt også "lygterne". Du er bare super til at kreere!!! - Håber, I har det godt. Idag har vi sol og jeg skal høre Rasmus Lyberth i Korskirken i Vallekilde! Som jeg glæder mig! - Jeg vil tænke på jer - igen, igen! God week-end til jer alle. Kærlige 1.december-hilsen fra Onkel E. og faster K.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.