fredag den 5. oktober 2012

Så lagde sneen sig

Det har sneet ganske meget i nat og selvom vi har fået pig-dæk på hjulene på bilen, så valgte jeg at gå.
denførstesne
Der er ikke længere rundt i byen- og det er uanset, hvor du befinder dig i byen og hvor du skal hen i byen, at det ikke kan lade sig gøre at gå og hvis der er den mindste tvivl om, hvor glat der er, så synes jeg det er lidt sjovere at gå end at måske at skulle ende et sted, hvor det er mindre sjovt at holde parkeret.
ligeved
hjælpen
Jeg havde den strikkede hættehue med på arbejde i dag for at høre om størrelser på babyer.
Håber at denne størrelse (1-3 mdr.) passer til den hættehue, som jeg skal igang med nu i to-trådet dyb-rød moskus-uld
hættehue
dropshættehue
Garnet til denne hættehue er i Nania 100% uld og jeg har brugt p. nr. 2½

5 kommentarer:

  1. Nej hvor fin- din hættehue. Hvis det er til en nyfødt er den fint men ellers ville jeg nok strikke en kant i rib 1 ret og wn vran hvor halsen skal være, så de ikke ligger og drejer hovedet væk fra hullet. Sne-- nej heldigvis ikke endnu, men vi er tæt p ånattefrost og rim kan jeg se i græsset. Det synes jeg så også er lidt for tidligt- det må gerne vente til november. Jeg har en mand der hver måned køre over 2000 km på de nordjyske landeveje dels for at komme på og hjem fra job dels for at komme frem og tilbage til de to skoler som de så viseligt har fundet ud af han skal arbejde på samme dag 3 gange om ugen så jeg kan godt undvære de glatte veje. Uheldig billist må man sige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da også vildt mange kilometer at køre om måneden.

      Slet
  2. Også her i Nuuk har sneen lagt sig og det er det smukkeste vejr i dag

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe Ivalo - jeg har for laaang tid siden lagt billet ind på strømpepindeholdere, men fik ikke gjort mere ved det. Har du stadig nogen til salg, vil jeg meget gerne købe dem. KH Dorit, Nuuk
    PS: skriver du på min mail?

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.