søndag den 28. oktober 2012

En (u)-lykke kommer sjældent alene

Natten til fredag havde vi en ubuden gæst i vores hjem, fredag satte mit autofokus på kameraet (på selve objektivet) sig fast og i går holdt bilen op med at køre, højst sandsynligt pga manglenden brændstoftilførsel.

I dag gider jeg ikke noget pjat.

I dag er en god dag, hvor alting lykkes og der er happy-ending for hver aktivitet, der udføres!

Man siger, at en ulykke sjældent kommer alene.

Jeg vil ikke kalde det ulykker, som sådan, men mere uheldige kortvarige episoder, for ingen er kommet til skade, ingen er syge og det er noget, som kan ordnes på den ene eller anden måde.

 

Jeg tror på det og krydser fingre for søndagens held og lykke.

 

I formiddags var lyset kortvarigt meget flot, spændende og anderledes og jeg nåede lige at fange lidt af det. Lidt af det! men kan du fornemme det?

søndagmorgen

Må du have en god søndag

2 kommentarer:

  1. Smukt billede. Og så siger man jo at ulykker kommer i serier på 3, så jeg forventer og håber du har haft en skøn søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henriette og jo tak, min søndag har været uden ulykker

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.