fredag den 21. september 2012

Tak til Hanne

Een af bloggens søde læsere har været så flink at scanne Jyllandspostens tema-tillæg til mig i formiddags, så jeg kunne se min yngste, der var i avisen.

Tusind tak Hanne!

sarah efterskole 2

Når man sidder over 4000 km væk fra sin datter og ikke lige kan komme til at kramme, nysse, holde om og tage sig af, ikke bare kan starte bilen, når man har lyst til at besøge eller få besøg af, kommer man til at savne alt ved hende.

Det er dejligt at se billeder af hende og jeg kan se, at hun er glad.

Meget glad.

Hun trives på sin efterskole og er faldet godt til, men jeg glæder mig til jul, hvor hun kommer hjem på ferie.

3 kommentarer:

  1. Aanaas lille nuunu - hvor er hun dog bare sød <3
    KH mor

    SvarSlet
  2. Har du klonet dig selv? ;oD Hun er jo som snydt ud af næsen på dig.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.