tirsdag den 7. august 2012

Feriegæstens ferie-afslutning

I morgen tager farfar tilbage til sin kæreste, sit hus, sin have,

jordbærblomst

lavendel

 

sine venner og sin hverdag.

 

Det har været hyggeligt, ukompliceret og dejligt at have ham på besøg.

 

Vi ses til næste sommer og sådan som tiden har det med at flyve afsted, er det jo lige om lidt.

 

Imens vil vi holde øje med vores himmel, vores hjem, vores eneste hjemmeboende unge, vores liv og vores hverdag.

himmel

God rejse til farfar og god onsdag til dig derude

5 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at kunne besøge hinanden i længere tid - at kunne genopleve en (næsten) hverdag sammen.
    Fantastisk himmel!!
    God onsdag til dig også helt deroppe i grønland:-)

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe tak for alle dine dejlige billeder. du skrev om grønlandsk guld for en tid siden, tak for den ide. Mit lille barnebarn som er min guldklu

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, at min søster er glad for sin guldklump (det tror jeg faktisk hun er) og ja, det er en rigtig god ide, som går til et godt formål og samtidig har lidt historie

      Slet
  3. Hov det gik lidt i ged, jeg mente at hun har fået et lille guldsmykke. De bedste onsdagshilsner fra Britt

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.