mandag den 23. juli 2012

Vildspor i labyrinten?

Har nogen af jer mon strikket “Butterfly” af Else Schjellerup?

Jeg er kommet i tvivl om ærmet virkelig skal se sådan ud, for på tegningen ser det ikke ud til at ærmegabet skal være så bredt.

forbiærmet

ærmegab

Jeg strikker på p. 2½ og str. M (hvilket jeg forøvrigt tror er en fejl, da det virker som om vesten bliver for stor til mig, men det er en anden side af historien)

Jeg gider bare ikke strikke fejl i denne vest, for nok er det en spændende og sjov vest, men ryggen er altså lidt kedelig at strikke (3 ret 3 vrang til den måler nogen-og-traaaal’ve-centimeter)..

 

Gider du smide en kommentar om, hvorvidt jeg er på vildspor eller ej?

7 kommentarer:

  1. Måske kan du tjekke op her:

    SvarSlet
  2. http://strikkeanette.blogspot.com/2012/06/butterfly.html

    SvarSlet
    Svar
    1. hov og der ser ærmegabet endda endnu bredere ud, så måske jeg slet ikke er så meget på vildspor, som jeg går og tror. Tak for hjælpen, Fru Olsen

      Slet
  3. Den ser da spændende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var flot, da jeg prøvede den hos Mathilde i Viborg, men den er lidt småkedelig at strikke, specielt ryggen

      Slet
  4. Jeg er også igang med butterfly. Studsede også over bredden på ærmegabet, men har fulgt opskriften og det ser rigtigt ud. Når jeg folder det så jeg kan se ærmebuen på forstykket og rygstykket hver for sig ser det rigtigt ud. Skal snart til forstykkemønsteret på det sidste forstykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er kommet lidt længere og håber at det bliver godt, når jeg er helt færdig

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.