onsdag den 4. juli 2012

Komprimering

Dagene går alt for stærkt og vi er allerede begyndt at skulle tænke os om og administrere dagene. Nogen ting, faktisk rigtig mange ting må allerede udgå fra det program, som kun fandtes løst og uden struktur, for ting tager tid og der er ikke tid til alting. Desværre.

I går fandt vi dog tid om formiddagen til at gå en tur i Skovbakker.

En lille gå-tur i skov, krat og ved strand.

En lille tur på ca. 6 km i dansk natur, når det er bedst.

Desværre var der så mange insekter, der sværmede og det med at stoppe op og nyde udsigten, blev ikke den store nydelse.

Turen i sig selv var dog god nok og det var dejligt, at få rørt sig lidt.

iposeogsnor

Man møder ikke mange mennesker.

øde

 

 

I farfars have i går, var der et insekt, der satte sig på mig; ikke bare een gang, men hele to gange.

Jeg løb tøset rundt og skulle have den fjernet og dét efter, at jeg havde fotograferet og beundret den flotte, blå farve.

etellerandetdyr

noget

 

De blomstrende planter bliver stadig nydt

mørkerødrose

pæonmåske

rose

Der er kusine-træf i huset og der ligger pige-ting overalt i huset.

Det må være lidt af et kultur-chok for farfar at være hjemme i disse dage.

karoline

laura

2 kommentarer:

  1. Wong Wai:
    Kulturchok, får farfar vel ikke, til så smukke kusinetræf? Yndige er de :-)
    God feriedage, Dorthe.
    God dag/aften til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også de piger er noget så yndige.. alle 4 og gode dage til dig også Wong Wai

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.