lørdag den 7. juli 2012

Juli-strømper/Kaffe Fasset

Jeg har nu én grund til at lære, at strikke strømper fra tåen og op nu, – nemlig, at få brugt al garnet uden at skulle investere til at få lukket af, som jeg måtte med disse, som er strikket i Regias Kaffe Fasset i farven 04455.

Der var lige akkurat ikke nok til at lukke tåen af og så måtte jeg i Brugsen og købe. Jeg valgte så at strikke tåen i almindeligt sort strømpegarn og så er der en smule symmetri alligevel.

Jeg er vild med farverne og også med længden, som er helt op til knæet.langestrømper

1 kommentar:

  1. Ja, det er der noget om, men havde du så garn nok eller var du alligevel endt med sorte kanter i den anden ende. Sidder ofte med samme problem, måske jeg snart må læse nærmer om metoden.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.