søndag den 22. juli 2012

Jans sommerbilleder

Man siger, at et godt billede, siger mere end tusind ord og det er bestemt ikke fordi, at jeg synes, at Jans billeder ikke er gode, at jeg lægger en bunke ind i et og samme indlæg.

 

Hverken Jan eller jeg har været specielt gode til at hive kameraet op af tasken denne sommer, men lidt er det da blevet til og tilsammen og når vi er to, har vi vist fået foreviget vores sommer ganske godt.

 

Jeg har beskåret Jans billeder lidt og lægger dem ud i kronologisk rækkefølge uden alt for mange ord og i håb om, at de siger mere end, hvad jeg ville kunne sige:

Dagen før afrejsen til DK og taget fra vores altan:

dagenførafrejse

 

Hvordan Jan oftest kan se mig:

djidk

 

Dejlige, men alt for få dage med min søster, Brian og Lillebror:

briannydervandet

vh

 

Jeg kan ikke svømme, men jeg ville ønske, at jeg ku’.

vedvesterhavet

tungeskyer

regnpåvej

 

 

Og måske har jeg leget en anelse for meget med dette, men det ser da sjovt og anderledes ud… eller noget

vandkanten

 

 

Og så var vi ude ved farlige steder Smiley

påvejop

dudiikirke

 

 

I går var vi ude og vise hvaler frem.. Jan synes, at hvaler er hyggelige i modsætning til mig, som synes, at de er lidt farlige:

hale

finne

Og Jan og hans besætning var i land i den nedlagte bygd, Assaqutaq:

henningogfarfar

 

Og til formiddag var Jan ude og gå med sin far:

farfar

overspringshandlinger

kæruld

ifjeldet

elv

Jeg valgte at blive hjemme og strikke lidt, få ordnet en negl, der driller og drikke endnu en kop kaffe, men jeg kan helt fortryde, når jeg ser Jans billeder fra deres lille gå-tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.