fredag den 27. juli 2012

Hjemmefra/redefraflyvning

I forgårs lå de alle fire klemt godt og grundigt trykket ned i den meget trange rede og lignede nogen, som godt kunne trænge til noget større at bo i. Det gjorde de også i går, men i formiddags, mens vi stod og så på dem, hoppede de modigt ud af reden een efter een og fløj ud i den store verden, der dog begrænsede sig til højst en meter fra huset.

1

2

3

De sad på gelænderet og trykkede sig lidt ned og kikkede forskrækket ud og man kunne gå helt hen til dem, røre ved dem eller fotografere dem på klods hold.

juniorminiolsen

juniormini

søskende

mini

minipigen

oppustet

8 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig dejlige billeder af fugleungerne. Jeg er vist kommet til at springe over der, hvor du skriver hvad det er for fugle, men søde er de.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er små grå-siskner, som lå i reden under vores trappe. Der var faktisk to kuld, hvor der var 6 unger første gang og 4 anden gang

      Slet
  2. Du er sørme god til at tage billeder - jeg nyder at kigge på dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona.. jeg vokser snart ind i himlen med alle de roser, du sender i min retning

      Slet
  3. Vidunderlige billeder.Tak for dem og historien

    SvarSlet
  4. Helt, helt fantastiske billeder :-) Er det snespurveunger?

    SvarSlet
    Svar
    1. det er gråsisken-unger og tak for din kompliment

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.