mandag den 23. juli 2012

Gåtur i formiddags

Hvis man ikke gider myg, skal man ikke besøge os, inde i fjeldet en vindstille dag, midt på sommeren i den allerbedste varme.. Der er nemlig rigtig mange myg.

Jan og DK-gæsterne var ude og gå i formiddags og er lige kommet ind ad døren og jeg fortryder ikke (IKKE) at jeg blev hjemme og sad på trappen med en kaffekop, når jeg ser de sværme af myg, som de holder sig over /om hovederne:

myg

henningogmyggene

modbenbrækkeren

kæruldogmyg

udeoggå

Jeg har som vanligt fået lov til at beskære mm i Jans billeder og fået lov til at vise dem her.

2 kommentarer:

  1. Ja uha med alle de myg....
    Jeg er ikke så gode venner med dem. Har alt med lige fra antihistaminer til myggenet :0)
    Så der skal ikke komme an på det *GG*
    Vi glæder os rigtig meget - ja vildt faktisk !!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. De myg kan tage glæden ved udeophold fra selv den sejeste

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.