lørdag den 7. juli 2012

Bidt af læderarmbånd

Jeg har ledt efter noget lædersnøre og fandt endeligt noget i Panduro, som ovenikøbet matchede de to knapper, som jeg købte i en garnforretning i Ålborg.

påentræstub

Lædersnøren er en smule metallic og lidt tyndere end det fra i går, som også er en smule mere orange-dybrød end dette som er rød-metallic.

rødmetallic

Nu kan jeg så ærgre mig lidt over, at jeg ikke købte nogle flere, men jeg er jo så heller ikke rejst endnu.. og så vil jeg måske endda købe nogle, som har nogle andre farver.

De er forøvrigt lavet i kokos-skal.

Lukningen på det cyklamen-farvede læderarmbånd, fandt jeg i Panduro, men jeg kan vist bedst lide armbåndet med en stor knap.

cyklamen

Jeg tænker også at det ville være pænt med en hjemmelavet knap i rensdyrgevir?

1 kommentar:

  1. Jeg synes, at det lyder som en rigtig god ide med en knap i rensdyrgevir :)

    Og simpelthen nogle søde, søde smykker, du har lavet der.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.