tirsdag den 12. juni 2012

Længe ventet besøg

Jeg kan ikke forklare, hvorfor det har været så vigtigt for mig at få vist vores hytte til mine forældre, Dudi og Lena og Johannes?

Men da vi i dag fik Lena og Johannes  med op til hytten, var jeg ubeskriveligt glad.

De har købt en jolle og faktisk var det deres første længere tur i den og meget passende, synes jeg, sejlede de med os op til hytten og spiste rugbrødsmadder til aftensmad og en simpel æblekage til kaffen.

Vi sejlede ud af fjorden, som nåede at blive  næsten spejlblank og så skulle der lige fanges nogle fisk.

Vi håbede på nogle ørreder, men det var kun torskene, der bed på krogen. Ørrederne fulgte blinket, sendte os frække øjne, blinkede og svømmede væk igen og igen og igen og igen..men så ved vi da, at de er der.

 

Jan har stået for fotograferingen idag og det har han gjort så udemærket, hvis du spørger mig.

glæde

påvejned

logj

fiskeri

mor

jubii

nedefra

dj

1 kommentar:

  1. Mine allerkøreste piger dog mangler vi den trejde <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.