mandag den 25. juni 2012

Juni-strømper

Af to nøgler garn “Bamboo strømpegarn” fra hjertegarn,  60% uld/25 % bambus/15 % polyamid, fik jeg strikket et par korte ankelstrømper

korteankelstrømper

og et par klipklap-strømper

klipklapstrømper

(som til og med er fodformede)

 

og af resterne, et par strømper str. ca 1-2 år.

strsmå

Nu tænker du nok, at man ikke har strømper i sine klip-klappere og det har du da ganske ret i, men jeg ville da lige prøve.. og faktisk har jeg set nogen gået med strømper i et par klip-klappere.. et par ganske almindelige, hvide strømper.

Det er kikset, det er grimt og det er meget ufikst at have strømper i sandaler og endnu mere i et par klipklappere, men nu ved du, at man sagtens kan strikket et par, som passer som fod i hose med sommerfodtøjet Smiley

4 kommentarer:

  1. Tror slet ikke vi får brug for klipklappere i øjeblikket!!!..Øv..

    SvarSlet
  2. Med det vejr der har været i sommer så kunne man nock bruge et par strømper også i klipklappere.;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået dem brugt... lidt, men de er nu også gode at have på i almindelige sko/støvler ;-)

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.