søndag den 6. maj 2012

Og du ved det også, når..

Og nåååeh jo.. du ved også, at det snart er forår, når isen på Spejdersøen smelter, 

spejling

når smeltevandet løber ned ad vejen

histhvorvejen

og i grøfterne

kussiaralak

og ud i havnen.

sissami

tø

Du kan ikke regne med, at det er forår bare fordi blomsterne blomstrer, for det gør de kun i vindueskarmen.

Hjemme hos mig er der ikke nogen blomstrende planter.. lige nu, men i min mors vindueskarm, står der stort set altid en plante, som blomstrer.

Jeg har vist denne zefyr før, men den skal da lige vises igen.

zefyr1

Der står også to orkidéer og jeg kan vist bedst lide den hvide, selvom den anden nu også er ganske fin.

hvidorkide

snehvide

Orkidéer er i grunden nogle underlige planter..

orkide

2 kommentarer:

  1. kære Dorte
    Tusind tak for alle de herlige smukke billeder du tager af blomster og hunde. Også tak til din mand at han tager med, det giver vi andre oplevelser.
    Kærlig hilsen Britt

    SvarSlet
  2. Britt: Tak for din kommentar. Nogen gange, når der ikke rigtig er respons derudefra, mister jeg en anelse af lysten til at blogge, så.. når der er respons får jeg fornyet energi..tak til dig og Jan nyder vist også at se byen og dens omgivelser, når vi er ude. Hav en god dag

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.