lørdag den 26. maj 2012

Genoplivning

Har du også et stykke tøj af een eller anden art, som du har haft i 15-20 år og som du bare ikke kan få dig selv til at smide ud?

Jeg har en gammel, gammel cowboy-skjorte, som jeg har gået rigtig meget med.

Faktisk har jeg gået så meget med den, at folk må have troet at det var det eneste stykke tøj jeg havde.

I samtlige 20 år, hvor jeg har ejet skjorten, har flippen irriteret mig og manchetterne har siddet lidt små-stramt og jeg har derfor ikke gået med den de sidste par år, men så købte Sara en cowboy-skjorte og jeg kom i tanke om min.

Jeg fik Jan til at pille de grimme metal-trykknapper ud af den og det var et værre bøvl, kunne jeg se, men han fik dem alle ud.

Flippen blev klippet af og det blev manchetterne og noget af længden også.

I dag købte jeg 8 forskelligt-farvede perlemors-knapper og lige pludselig gider jeg godt gå med skjorten igen.

1 kommentar:

  1. Og tak for mad - det smagte godt - en friskfanget pinsetorsk og ikke nytårstorsk.
    Godnat og KH
    mor

    PS! Huen er rigtig flot og klæder dig godt.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.