søndag den 13. maj 2012

Efterligninger

Kan du huske, at jeg fik en vandperle af min søster, som havde fået en pose af sin svigermor?

Jeg var faktisk så fræk at jeg bad Lena om at spørge sin svigermor om hun ville sende mig en hel pose med vandperler, så jeg kunne efterligne Tina.

Hun har taget de flotteste billeder med nogle vandperler på og jeg ville så gerne efterligne hendes billeder.

Jeg håber Tina vil tage det som et kompliment og ikke opfatte mig som en elendig kopist (abekat).

De er ikke blevet helt som jeg ville, men på den anden side havde jeg i grunden heller ikke nogen faste og urokkelige forestillinger om, hvordan resultatet skulle blive, men improviserede.

Jeg er ikke helt færdig med at lege og der er jo plads til forbedringer.. masser af forbedringer

Jan

6

7

11

4

5

1

2

10

11

9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.