torsdag den 3. maj 2012

BMI-korrektur

Der er rigtig mange måder at rette op på sit BMI på.

BMI går ud på at højde og vægt skal passe sammen og iflg. beregningerne er jeg for kort/lav.

Jeg har tabt mig, men der mangler stadig ca 5 kg. og inden jeg går helt død af især sult, men også af manglende positiv respons var min digitale badevægt her på det sidste.

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg aldrig, aldrig, aldrig går i ufornuftigt fodtøj, da jeg er indehaver af en styg knyst på venstre fod, men i dag, dajeg stod i butikken og så disse støvletter, der var sat ned til 649,- tænkte jeg, at det var en hurtig og god måde, at rette op på mit BMI på… indtil videre.

Sara synes, at de er hyle-grimme, men jeg synes de er pæne til mine evindelige cowboy-bukser.. men der er så også lige 31 års tøjsmags-forskel mellem os!

Hvad synes du?

Update: Jeg har købt støvletterne og har allerede indsat indlæg til svang og forfod, så selv mine fødder kan holde ud, at gå i dem i længere tid end 5 sec

13 kommentarer:

  1. Køb dem!!!

    SvarSlet
  2. Aja lena: Det har jeg gjort.. i samråd med Jan (som vist bare synes, at vi skulle ud af forretningen hurtigt igen)

    SvarSlet
  3. De er da pæne, sådan noget gad jeg godt nok at eje, men der er 51 års tøjsmags-forskel mellem Sara og mig :-))
    Godnat og KH
    mor

    SvarSlet
  4. De er ALT for damede til Sara - men perfekte til dig. Lad nu være med at skvatte i dem for det kan altså gøre NA's. Især når du ikke er " født " på høje hæle. Mine fødder dikterer Ekkosandaler og Jacosko til mig. :-( men jeg regner så også med at de vil være trofaste i mange mange år endnu.
    Men jeg gad da godt eje et par som dine.

    SvarSlet
  5. Jeg hyler med koret. De er flotte! Men jeg er så heller ikke på alder med Sara ;-)

    SvarSlet
  6. Super flotte...køb dem...af en Ecco støvle er de billige.

    SvarSlet
  7. Det er nemlig et smart trick, at korrigere sit DMI - øøh jeg mener BMI tal, med at blive lidt højere. Jeg er heller ikke for fed, jeg er bare for lav. Men jeg tror næppe jeg finder sko, der kan forvandle min højde op til 2 meter og 14 cm :(

    SvarSlet
  8. ...og i øvrigt er det nogle rigtig seje støvletter. Du skal ikke høre på Sara.

    SvarSlet
  9. 'fuglemanden'04 maj, 2012 18:26

    de er da seje - nogen vil kalde dem sexede :)

    SvarSlet
  10. Mine ben er også for korte i den ene ende, og de støvletter dér er da bestemt nogen af dem, som jeg kunne finde på at kompensere med. Og mine døtre med. Men smag og behag er jo forskellig, og man skal gå i det som man selv kan li'!!

    SvarSlet
  11. Hej Dorthe
    De er da flotte :-)
    det er da også lige en støvlette for mig. (hvis jeg havde moneterne)

    Dejlige billeder af jeres nye sommerhus, By the way. Jeg kan godt forstå I er glade for den :-)

    hilsen Phine

    SvarSlet
  12. Jeg synes de er smadder flotte, Kunne de ikke også gå til en kort cowboy nederdel og vinterstrømper ?
    Sådan et par støvler vil jeg ud og lede efter.... Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  13. mor: Nu ejer du jo også et par, så kan vi være fine, når vi er sammen

    Taxastrikker:mine fødder kan bedst lide MBT-sko/sandaler, men jeg har lagt indlæg ind i de høje støvletter, så de har forandret sig en del indeni.

    Mette G.:Jeg synes også de er så fine

    Bebiane: De var sat ned med 50%, så de er skam købt

    Dudi: Mit BMI-tal er nu korrigeret så jeg kun er moderat overvægtig (saall') :-)

    Fuglemand: Jeg har en teori om, at hvis man føler sig sexet, så er man sexet..

    Fru Olsen: Mine ben er så korte, at jeg skal løfte mine balder, når jeg går over et dørtrin (nej, joke) Jeg synes at de er flotte til mine evindelige cowboy-bukser

    Phine: ååååh, vores lille sommerhus, vores kolonihavehus, vores hytte.. vi er så glade for den

    Joan: jeg er endnu ikke kommet så langt, at jeg vil/tør/har mod på/figur til at gå i nederdel :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.