fredag den 27. april 2012

Tvungen samarbejde

Jeg skulle have gang i min scanner i dag, men min computer påstod hårdnakket, at den ikke kendte min scanner/printer til trods for, at de har mødt hinanden en hel del gange.

Jeg insisterede lige så hårdnakket og tvang dem til at samarbejde uanset, hvilke kontroverser de måtte have haft uden mit vidende og jeg blev færdig med mine scanninger på trods og så kunne jeg lige så godt give dem begge noget at tænke over

somlille

Jeg gætter på, at jeg er omkring 4-6 år gammel på billederne, men jeg kan overhovedet ikke huske hverken hvorfor, hvorhenne eller med hvem.

kalaallisoortunga

I dag ser jeg en anelse anderledes ud

dj

men jeg kan se, at Sara har visse lighedstræk med mig på mine barndomsbilleder og da hun især var yngre

Sara synes selv, at hun ser tyk ud på dette billede. Jeg synes hun ser  dejlig ud og hun bliver nok ikke særligt glad for, at jeg har lagt et billede ud af hende :-)

2 kommentarer:

  1. Billederne blev taget i Sønderborg, da vi var på juleferie i 1970. Så du mår være omkring 3½ år på det tidspunkt.
    KH mor

    SvarSlet
  2. Mor: Jeg troede jeg var ældre, men hvis jeg tænker mig om, så ved jeg jo godt, at grønlænderdragten er meget lille og så kan jeg jo ikke have været så gammel

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.