mandag den 9. april 2012

Negativ

Egentlig er jeg så negativ, at jeg burde holde mig fra, at ytre mig, om noget som helst.

2påskedag

Siden mandag, et par dage før påskeferien, har vi haft kedeligt, tungt vejr og nu titter solen frem, akkurat aftenen før vi skal på arbejde i morgen.

 

Jeg blev så snothamrende forkølet i lørdags og min krop føles som om, nogen har slået løs på den med noget tungt og meget hårdt, meget længe..

Men jeg er da lige akkurat frisk nok til at komme på arbejde i morgen, men følte mig langt fra frisk nok til at tage med Jan og Dudi ind til hytten i dag.

Hvor sjovt, tror du lige det er?

 

Jeg synes bestemt ikke, at det er retfærdigt, at når vi får ferie, at vejret så modarbejder og helbredet vælger at gå i influenza-mode.

Øv.

 

Saras veninde kom i lørdags og vi fik lov, at fotografere hende.

Hun er utrolig fotogen, Saras veninde og det er godt, at have nogen at øve sig lidt på.

Tak Aki.

ash

a1a

 

Sara fik et par skud af mig og jeg fik et par skud af Sara. Sara mente ikke, at mine billeder af hende var gode nok, så dem slipper du for at se på, men jeg er igrunden tilfreds nok med billedet af mig, som jeg dog selv har redigeret.

 

dj

Nå, men tilbage til den negative stemning!

I morgen kalder arbejdet, så jeg må vel hellere komme tidligt i seng, så jeg kan blive rask nok til at yde lidt

3 kommentarer:

  1. God bedring - godt at Dudi nåede at se hytten
    KH mor

    SvarSlet
  2. God bedring til dig. Søløverne her hos mig er meget vedholdende!

    Jeg kom i tanke om, at jeg tror, at ham Jacob, som du skriver om, er familie til mig. Hvis han er den, jeg tror han er, er hans far Flemming gift med min mands kusine Mette. De bor i Sorø.

    SvarSlet
  3. Fru Olsen: Det vil jeg huske at nævne for Jacob engang, hvis jeg husker det

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.