søndag den 19. februar 2012

Livstegn

Er du kommet forgæves og har ikke fundet nyt?

Hmmmm… Undskyld!

 

Jeg har havde fødselsdag i fredags og har haft travlt både torsdag og fredag. Med både det ene og det andet.

 

Jan døjer med sin tand og jeg har lidt travlt bl.a. med strikkepindene.

 

Jeg kan se, at der er tilmeldt 150 faste læsere af min blog.

Det er jeg i grunden ret stolt af og jeg byder velkommen til de nye.

Jeg er ikke så flittig til at lægge kommentarer rundt omkring på andres blogge, men min status over besøgende er meget fast på mellem 450 og 500 sidevisninger om dagen.

Siden mit allerførste indlæg i 2007, har jeg postet 2139 indlæg.

Jeg har fået 6541 kommentarer på de 2139 indlæg og hver og een er blevet læst og de er med til at give liv og inspiration, lyst til at fortsætte og glæde.

 

Tak for hver en kommentar.

 

De næste to dage skal jeg ikke på arbejde.

Der er vinterferie og jeg har tænkt mig at tage ordet ferie alvorligt.

Meget alvorligt endda.

Slappe af, sove længe og kun lave lystbetonede ting. 

 

Dét trænger jeg til.

 

Mine nætter er spækfyldt med drømme, som faktisk er anstrengende i deres livagtighed og insisteren på at være der.

Jeg havde helst set, at jeg bare sov.

Mine nætter behøver jeg ikke at fylde ud med spænding, action eller andet end bare søvn, men desværre er jeg ikke selv herre over den del af mit liv.

Ikke at det er angstfyldte drømme af maridtsagtig karakter, men alle de mange, mærkelige, underlige konstellationer og sammensætninger af personer, oplevelser og hændelser, steder og tider, som blandes sammen, orker jeg altså ikke mere.

Det har altså stået på for længe nu og jeg har ledt efter drømme off-knappen, men endnu ikke fundet den.

I morgen er jeg tilbage og du er også velkommen.

3 kommentarer:

  1. Til lykke med fodselsdagen!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen. Jeg håber, den var rigtig god og dejlig.
    Og god bedring til Jan. Det er aldrig rart at have tandproblemer, men betændelse sådanne steder er af det allerværste.

    SvarSlet
  3. Tak Asdis.

    Karen: Tak med ønskerne og bedring og tak for lykønskningerne til min fødselsdag

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.