tirsdag den 21. februar 2012

Gamle, moderne spil

De, der har en iPhone, en smartphone, android eller bare har en smule mere teknisk it-snilde, spiller tilsyneladende alle Wordfeud.

Jeg har en Nokia, som kan ringe og ringes til, som kan sende sms-er og modtage sms-er og måske en anelse mere og Jan har en, der kan næsten lige så meget.

Jeg har hørt, at man kan spille Wordfeud på facebook og sår’n, men så langt er jeg altså ikke kommet.. endnu.

Men vi har et brædtspil af den gammeldags slags og så synes vi jo lige pludseligt, at vi også er lidt med på noderne Smiley

 

krydsord

Vi underholdt ihvertfald hinanden så længe spillet varede og måske vi spiller igen en anden dag.. bare for at være med på krydsords-bølgen

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne spille med igen, bare jeg får de rigtige bogstaver - med mange kombinationsmuligheder:-)
    KH mor

    SvarSlet
  2. Uha, der er da heller ikke noget så dejligt og hyggeligt som et slag scrabble ved bordet. Og der behøver man heller ikke at vente timer på næste træk ;)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.