søndag den 23. oktober 2011

Frosset

Gad vide, hvordan frossen rim ser ud” tænkte jeg, da jeg lagde mig på maven og fotograferede det frosne græs.

Jeg tænker, at folk omkring mig sikkert har tænkt:” Gad vide, hvilken trosretning den der mærkelige kvinde tilhører, som ligger der på maven”.

Folk hernede i Sydgrønland virker så flinke, rare og overbærende, så jeg tror, at de kan rumme, at jeg opførte mig lidt ud over det sædvanlige.. det håber, jeg de kan

 

Nu ved jeg til gengæld, hvordan frosne græsstrå med frossent rim, ser ud sådan meget tæt på:

d1

d2

d3

d4

d5

d6

d7

Og jeg lover dig, at græsstråene, som jeg lå på maven for ikke er mere end højst et par millimetre. Jeg var virkelig helt nede på maven..

Vi har spist så godt og så meget, så det er ikke længere lige sådan at rejse sig, når man har lagt sig og når jeg alligevel lå dernede kunne jeg lige så godt fotografere de andre småtterier, som også var

d9

d8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.