søndag den 18. september 2011

Ventetid

Kender du det, at du har lyst til .. et eller andet.. se noget, høre noget, købe noget.. NOGET, men du ved ikke rigtig, hvad det er du vil.

 

Måske er det bare almindelig rastløshed?

Måske noget andet?

 

Jeg havde ihvertfald lyst til noget udefinerligt. Noget med nogen farver, noget anderledes, noget spændende og noget, som jeg ikke ser hver dag.

 

Lena foreslog lossepladsen og hvorfor ikke?!

Så sad vi der i bilen og kikkede på mågerne og ravnene, der boltrede sig, hyggede sig,

lossepladsdump

spiste,

etæbleomdagen

skændtes

uvenner

og levede livet, som man tilsyneladende gør på en losseplads.

lpm

Der var ihvertfald farver nok, det var anderledes, det var spændende og noget, som jeg ikke ser hver dag, så jeg kan vel ikke klage?

 

Jeg venter.

Venter på min far og Jan.

Jeg kigger på vejret, som er ustadigt, uroligt og ikke særligt venligt stemt.

bundenafulkebugten

Snebygerne kommer med mellemrum ledsaget af en vind, som er hidsig og gal,

snevejr

drysser sne over os, som hurtigt er væk igen.

modbenbrækkeren

 

Nu vil jeg gå ned og lave noget aftensmad.

Der er ingen andre end mig til at spise den;

Sara er på arbejde og jeg ved ikke, hvornår Jan dukker op, men så har jeg noget, at varme, når….

Jeg hader, at vente på denne måde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.