fredag den 2. september 2011

Øv

Den første sne er faldet

7 kommentarer:

  1. Så er det jeg pludselig bliver mindet om at bloggere ikke altid sidder lige om hjørnet :0)

    Øv øv for tidlig :0(

    SvarSlet
  2. Hold da op. Er det ikke tidligt????
    Her falder regnen i store portioner. Men vi skal vist have tørvejr i weekenden, for så derefter at få masser af regn. IGEN ;-(

    SvarSlet
  3. Oi, så tidlig....
    siste natt det var nesten litt frosty her i Tyskland også!
    Klem fra kontinenten
    Beatrice

    SvarSlet
  4. Er det bare noget du skriver for at have en undskyldning for at holde på Hr. Olsen weekenden over? ;-)

    Trods alt et lyspunkt i debatten om global opvarmning.

    SvarSlet
  5. Nuan! :D

    http://www.flickr.com/photos/madsogtrine/6105348217/

    SvarSlet
  6. der er også faldet sne herinde i kangerlussuaq, så i er ikke de eneste der har fået sne mor..

    SvarSlet
  7. Lise: Sådan har jeg det også nogen gange og tit synes jeg, at jeg kender de bloggere, som jeg følger, rigtig godt :-)

    Susanne: JO! Jeg synes det er tidligt og det er også lidt tidligere end det plejer

    Bea: tak for klemmet

    Aeroskak: Gid det kun var det.
    Den fugl er vist meget tilbagestående i sin udvikling; Den kan ikke flyve op, men hopper afsted som en anden kanin.. at dens selskab er hyggeligt kommer vi så ikke ind på, men krydser fingre for, at den lærer at flyve snart ;-)

    Mads: NOT!

    SJ: Det gør det jo ikke bedre :-(

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.