tirsdag den 13. september 2011

Smuk gå-tur

Da vi fik fri var vi en flok, som tog ud og gå.
Vi gik ud til isfjorden.
Farverne var fantastiske.
flottefarver
Orange, grønne, røde, brændte, sorte
brændt
og med de store hvide, kæmpe isbjerge som baggrund.
7
Det var til at blive helt åndeløs af.
At tågen stadig lå og rullede over og mellem isbjergene, gjorde ikke synet mindre fantastisk
4
Det er umuligt at gengive det storslåede, smukke og fantastiske gennem de par snapshots jeg tog, men jeg lover dig, at det var et flot syn.
imodlys
1
2
3
5
6
Jeg kunne sagtens, sagtens have brugt en hel dag derude ved isfjorden.
Taget mig tid til at stille kameraet rigtigt, nydt synet, dvælet ved det storslåede og ladet tankerne vandre lidt mere.
Lidt har også ret og jeg klager bestemt ikke.
Det var en dejlig gåtur og skulle du komme på disse kanter, bør du unde dig selv oplevelsen.

4 kommentarer:

  1. Vil helt sikkert gerne på de kanter!!!! Fantastiske billeder!!!

    SvarSlet
  2. Susanne: De kanter er også fantastiske og meget anderledes

    SvarSlet
  3. Har været på "de kanter" og du har ret - det er ganske enkelt unikt og fantastisk :-D

    SvarSlet
  4. Jamen der er jo ikke noget, jeg hellere vil :-)
    Det er bare så hundedyrt at komme på de kanter, men altså for pokker, nogle billeder, du serverer for os her...

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.