tirsdag den 27. september 2011

Mit gå i seng billede

På vej i seng.. alt for sent, men heldigvis, for dette er mine godnatbilleder ud af hoveddøren

førsengetid

godnatbilledet

modøst

nordlys

Lyset skifter hele tiden, hvert sekund.. lyset blafrer hen over himlen og lige pludseligt kan  det være væk. Jeg nåede da lige at smække kameraet op på mit stativ, men indstillingerne kunne have været bedre.. det var fantastisk flot og måske aner du en rød nuance i det grønne?? Nøøøj, hvor var det flot

11 kommentarer:

  1. Meget smukke billeder, det må være fantastisk at opleve.
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Det er bare så super smukt!!!!!!!!
    Vi var heldige at have en aften med masser af Nordlys på vores tur. Vi stod bare stille med hovedet op og betragtede det! Godt pakket ind - det frøs 35 grader ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg så også nordlyset - der var meget røde nuancer imellem. (mener ikke at have set det sådan).
    KH mor

    SvarSlet
  4. For pokker - hvor er det bare fantastisk - håber jeg engang kommet til at se det med egne øjne :-)

    SvarSlet
  5. Altså - nu bliver jeg igenigen helt misundelig.
    Hvor er det altså bare helt utroligt, fantastisk, vidunderligt smukt :-)

    SvarSlet
  6. ÅÅÅh hvor ER det smukt.
    Tak fordi du deler det med os.

    Knus Ingrid
    Samsø

    SvarSlet
  7. Anette: Der er lige smukt hver gang

    Susanne: Det burde være en menneskeret at få lov at opleve nordlys mindst een gang i sit liv. Godt at I gjorde!

    Mor: Det var meget flot

    Ruta Ett: Nemlig

    Laila: Det håber jeg virkelig også for dig, at du engang gør

    Ellen: Det ER smukt

    Ingrid: Tak fordi du gider at se det :-) og velbekomme

    SvarSlet
  8. Ingen opdateringer i flere dage...
    Er du klar over, at der er folk der klager over det på facebook? Thi hi ;o)

    SvarSlet
  9. Super flotte er de :-)

    SvarSlet
  10. Aja Lena: Jeg forsøger, jeg forsøger..:-)

    John John: jeg bliver ekstra smigret, når de rosende ord kommer fra dig. TAK

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.