søndag den 11. september 2011

Kursus-start

Så blev kurset skudt i gang i morges.
Det tegner godt
undervisning
og allerede nu, er det tydeligt, at det er hyggelige
hyggeligt
og dejlige mennesker, som er tilmeldt kurset.
Jeg prøver ihærdigt, at være en god, engageret elev, som tager noter
noter
læbepomade

Vi får stadig god mad.
Alene smørret, som ledsager brøddet..
Smør med en fin afstemt smag af kvan.. Det må kunne gøres efter med de tørrede kvan-blade, som jeg har derhjemme..
medtørredekvanblade
Man får masser af fisk i restauranten og det smager hver gang fantastisk. 
Til aften fik vi en laks, laks
lå på en fornem bund af forskellige urter og pyntet til fest.
laksepynt
Til dessert fik vi is, både en frisk lys og en mørk med lakrids og med brændt chokolade og fin, eksotisk thailandsk tilbehør, som jeg ikke kan huske navnet på
dessert
Næsten for god mad, for der bliver i den grad spist op og min i forvejen runde former, bliver forøget alene ved synet af det fint og velsmagende mad.
spistop
Frokosterne er også noget anderledes end mine madpakker hjemme i Sisimiut, som oftest er flade rugbrødsmadder med lige så flad pålæg ovenpå.
frokost
frokostsild
omelet

Jeg er forøvrigt vild med den forskelligartede kunst, som er at finde overalt på hotellet
olielamper
hellefiskenpåvæggen
og alene omgivelserne er inspirerende og giver stof til nye, spændende ideer.
glas
Jeg har ikke været udenfor en dør i dag, men jeg satser på at komme lidt ud i morgen for at få lidt vind i håret, frisk luft til de trængte hjerneceller og dagslys til øjnene.. er der noget til kameraet, skal I heller ikke høre mig klage over det.
Hav en god mandag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.