tirsdag den 13. september 2011

Kursus-dag 3 del 1

Nu prøver jeg at lægge indlæg ud på en anden måde (det er voldsomt langsom forbindelse jeg sidder med)
Så nåede vi dag 3 i kurset.
Det er stadig godt og lærerigt og mine medkursister er nogle dejlige, livlige og lattermilde mennesker, så det er en fornøjelse på rigtig mange planer.
Jeg er ikke helt på omgangs-højde med mig selv.
Flere gange i løbet af natten vågner jeg helt op og kan så ikke falde i søvn igen, har svært ved at sove og sover alt for let.
Sengen er lidt for blød, dynen for uvant og Jan mangles i den anden halvdel af sengen.  Jeg skal sove 2 gange mere og så er jeg hjemme i min egen seng, med min egen dyne og med Jan ved min side.
Jeg kommer dog til at savne maden.. prøv lige at se denne havkat
havkat
Eller denne rensdyr-ret:
rensdyrkød

2 kommentarer:

  1. Kan du ikke prøve at "hæve" mad opskrifterne med hjem :-)
    KH mor

    SvarSlet
  2. Mor: :-) jeg tror, at jeg nøjes med at fotografere maden og så må vi jo lade os inspirere (jeg er vist fjollet nok, at jeg sidder i en restaurant og fotografere min mad)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.