lørdag den 24. september 2011

Fredag og lørdag

I går var det fredag.

glas

Det kunne mærkes på de to, som jeg var på café med.

crazy1

crazy2

crazy3

crazy5

crazy4

øje

Vi fik kage og jeg kiggede på den dekoration, som står på bordet.

En fyrfadslysestage stukket ned i en vase, hvor der er proppet nogle grene ned og en tot mos oveni.

mos

Sikkert efter devisen, at det er landet egne produkter og jeg skal komme efter dig??? Hmm… men kagen var udmærket

hindbærkage

I dag har Jan og jeg siddet ovre hos  mine forældre.

Drukket deres kaffe og spist deres kage, snakket hytte og hygget med min mors storesøster, min moster, der er på besøg fra Sydgrønland.

Da jeg kom hjem i eftermiddags havde jeg huset for mig selv.

Så kunne jeg i hemmelighed slippe mit diamond rope scarf, som er begyndt at kede mig en anelse og lynstrikke en hue..

hue1

Du må ikke fortælle min lillesøster Lena det, for vi har en stiltiende aftale om, at vi ikke skal starte på noget nyt førend vi er færdig med igangværende. Shhhhh…

Huen blev vasket lige efter, at jeg havde fotograferet mig og jeg er bange for, at garnet gav sig, så huens omkreds nu måler ca 3,5 mtr. (måske var det nemesis?)

hue2

Måske jeg skulle gå ned og slå masker op til een mere.. hun opdager det nok ikke og jeg lynstrikker bare på diamant-skaftet, så det ikke ses, at jeg har lavet overspringshandlinger i form af huer Smiley 

God lørdag!

2 kommentarer:

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.