onsdag den 13. juli 2011

Sol-nedspilning

Har du ikke været på havnen i Hvalpsund, når Samuel spiller solen ned,

samuelspillersolenned

skylder du dig selv en oplevelse.

Vi spiste på Marinaen, dagen før vi kørte til Østrig,

marinaen

sammen med faster K ., onkel E. og farfar og kunne på døren se opslag om at i aften ville solen blive spillet ned.

Vi havde lidt tid, inden Samuel dukkede op med sin coronet,

samuelmedsincoronet

til at gå en runde på broerne og se på bådene.

påbroen

På havnen har de en god stor grill, som ville passe rigtig godt nede foran vores lokale bådeforening i Sisimiut

grillplads

Og ikke at forglemme:

Jeg indløste min fødselsdags-gave fra farfar: En ordentlig omgang helkrops-massage på Golfklubben Gatten om eftermiddagen, så jeg var blødgjort både indeni og udenpå da jeg drog mod syd.

Der var forøvrigt rigtig mange ude og spille golf den dag, hvor vejret viste sig fra sin fineste side og Danmark lignede et flot postkort

markerogblomkålsskyer

sommerlandskab

sommerfuglene sværmede frækt om lavendlerne

hvidsommerfugl

ifarmorslavendler

kålsommerfugl

… alt, hvad jeg drømte om for et par måneder siden, da jeg var allermest trængende efter nye indtryk og oplevelser

sommervej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.