onsdag den 20. juli 2011

Hos familien

At sidde i en farverig have i Danmark, er noget af det, som jeg kan savne om vinteren i Sisimiut, når kulden bider, lemmerne er kolde og inspirationen er mangelfuld.

kompasrose

Faster K. og Onkel E.s have er bestemt et besøg værd, ikke mindst i tankerne, til vinter, når vinterstormen hyler udenfor og minusgraderne bider sig fast.

Dagpåfugleøje

Dagpåfugleøje

blomsterhoved

bille

Se denne flotte bille.

Jeg tror, at den hedder en guldbasse eller en metalløber??

Den er ihvertfald pænt klædt på i sit hårde, grønne skjold.

solhat

grønbille

guldbasse

Og denne humlebi, som har væltet sig i pollen

humlebi

bærtilfuglene

ebbesæbler

flot

georgin

lilje

orangerose

snerle

æble

3 kommentarer:

  1. Åh så flotte billeder igen igen. Klem Britta

    SvarSlet
  2. Wong Wai:
    HAVDE jeg nu lige vist, DU var på Christianshavn - hvor min kære far bor - havde jeg gerne kommet og trykket din hånd, Dorthe :-)
    God gammeldaws bryllupsdag til jer ;-)
    GOD RESTFERIE til dig og dine :-)

    Ps. Rart at du er tilbage på BLOGLAND.....

    SvarSlet
  3. Tak Britta.

    Wong Wai: Vi var der ganske kort men tanken var dejlig

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.