onsdag den 20. juli 2011

Christiania-besøg og bryllupsdag

Der er måske lidt langt fra Dragsholm slots hjemmelavede pølse-menu til Christianias burger i Nemo, men det var hvad vi valgte i forbifarten på vores hurtige tur i Christiania, som Laura gerne ville se, efter at vi havde hentet Sara i Kastrup lufthavn og inden vi kørte hjem til farfar på Jylland.

Det er første gang jeg er i Christiania.

velkomst

Der er sikkert rigtigt meget godt, at sige om Christiania og der var da også et par spændende værksteder, alternative husbyggerier mange selvstændige erhvervsdrivende i pusher-street, men mit umiddelbare indtryk var, at jeg nok ville have svært ved at bo derinde med min opfattelse af orden og systematik.

Faster K. og Onkel E. var med os og een ven, en tidligere Sisimiut-ter, som nu er bosat i Danmark, kørte ind og var sammen med os under vores Christiania-besøg. (Tak John)

Nu er vi tilbage i Hvalpsund.. verdens metropolen, hvor vi i dag, kan fejre vores 15 års bryllupsdag med en tur til vand i høj sol og pigerne under vores vinger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.