torsdag den 7. juli 2011

0707

Vi lever så langsomt og nyder, at vi har tiden til det.

Vi er sammen med hyggelige mennesker og snakken flyder ubesværet og let.

Der er ingen pligter udover opvask og egen-hygiejne.

Det er ferie på højt plan.

Al indkøb gøres hurtigt og effektivt.

Jeg noget nær hader, at gå i butikker og gå-gader.

Det er vist kommet med alderen og at jeg ved, at hygge, nærvær og afslapning ikke kan købes.

Og alligevel har jeg savnet at komme i forretninger, se liv, inspiration og nye ting.

Mit behov er dækket for nu… tror jeg.

På farfars terasse summer der af liv både i det store og det små.

hveps

Mit makro-objektiv er et sjovt legetøj til at se det summende liv.

hvidsommerfugl

ifarmorslavendler

kålsommerfugl

underligfætter

 

 

I morgen kører vi mod Østrig.

Vi glæder os til at køre gennem Europa.

Vi glæder os til at se noget helt andet.

Vi glæder os!

1 kommentar:

  1. Du tager altså nogle fuldstændig fantastiske billeder!
    Jeg tror aldrig, jeg har kigget så grundigt på lige de insekter før...

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.