tirsdag den 14. juni 2011

Musik-hus soundalike-agtig

Dagen har været lang, lang, lang idag, men lige om lidt får selv den en ende.

Enden sørger jeg for ved at falde besvimet om i min savnede seng.

Ikke at den har været slem eller dårlig.

Den har bare været lang med arbejde, møde, ærinder og løfter, som skulle holdes.

Sara har først fødselsdag i næste måned, men hun fik sin højt ønskede el-guitar og Laura købte selv (det meste af een) også for sine fødselsdagspenge.

Forstærkeren kom med i købet og lige pludselig er vores hjem i den grad omdannet til et musik-hus.

Hele herligheden fik vi med stor rabat og med ekstra nedsættelse.

Det nærmede sig pinligt, da jeg fik prisen skubbet yderligere 500 kr ned, men tager man ikke chancen og forsøger med nogle prutter, ved man jo ikke, om man kunne have fået det billigere.

 

Aftensmaden, som bestod af stenbidder-rogn, røget ørred, store kutter-rejer, fyldte fiske-filetter og en ovnbagt lakseside- alt sammen ledsaget af ristet toastbrød og skyllet ned med kølig boble-vin, blev indtaget på vores altan.

aftensmad

Der var så varmt derude på vores altan.

bænkbidder

 

Jan kom senere hjem. (Han har mellem dette billede og nu, nået at få raget hovedet af for hår og er blevet barberet. )

 

jan

Han har, det meste af dagen været inde i fjorden og bore huller i grundfjeldet, hvor fjeldankrene til hyttens fundament skal sættes i, så det står fast og ikke blæser i havet ved først givne brise.

Det bliver spændende med den hytte, gør det så!

Den første myg blev klapset og bagefter maden.. legede vi lidt igen.

sara

puff

påaltanen

I den nederste bobbel spejler min store, tykke mave sig sammen med vores vinduer, der iøvrigt bliver spejlet i boblens venstre runding også.

Fascinationen vil ingen ende tage Smiley

I morgen står den igen på møder til langt over aftensmads-spisetid, torsdag på arrangement med en anden special-afdeling her i byen og oprydning/rengøring med taekwon-do klubben i byen om aftenen, fredag klassefest, så dagene er fyldte til randen med ting, som skal nåes.

Jeg synes godt nok, at jeg skal løbe stærkt for at nå det hele og når ikke rigtig at nyde, hvad nydes bør, men lige om lidt har vi sommerferie, -lige om lidt.

4 kommentarer:

  1. Du er fantastisk til at tage billeder, Dorthe - jeg nyder at se, at I også har fået sommer nu i Grønland.

    SvarSlet
  2. Tak Madame, i lige måde og jeg glæder mig også de nye og varmere tilstande heroppe :-)

    SvarSlet
  3. Wong Wai:
    Uhmmm, siger JEG bare.....
    God aften/nat til dig og dine...... OG JEG Glæder mig til.... " du ved.."

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.