mandag den 13. juni 2011

Landkrabbe

De allerførste, spæde forberedelser bliver gjort i disse dage til den  kommende hytte.

Jollen er blevet inddraget til projektet, så mine sejltimer er noget nær talte.

Det vidste jeg godt inden projektet gik i gang.

 

Men bilen er nu ren, huset så nogenlunde ryddelig og ænderne i Spejdersøen fodret.

 

Apropos ænderne..

Hannerne er så besidderiske og har så alvorlige ejerfornemmelser over deres mager, at hun end ikke får lov at kigge på andre end HAM.

2

Måske hannen er bange for, at hun finder ud af, at hun kunne have valgt bedre?

4

Der bliver godt nok rappet og skældt ud. 

1

 

Hannernes farver er så flotte, når solen spiller i fjerene på hovedet.

Nogen af dem er mest blå og nogen af dem er grønne.

Gad vide om de bare er sådan eller om det har noget med alder at gøre?

3

At være landkrabbe, skulle give mig mulighed for at øve mig i at fotografere noget i fart.. fx ænder, der lander.

Og hvis pigerne vil igen i dag kunne vi jo blæse flere sæbebobler

5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.