fredag den 6. maj 2011

Virksomt

Jeg hørte engang een sige, at hvis man havde prøvet alt, skulle man prøve noget nyt.

Det har jeg så gjort i går og i dag.. dvs. det er nu ikke første gang jeg prøver akupunktur, men det er første gang, at jeg gør det med en hensigt og på grund af noget. Med håb for noget. Den form, som akupunktøren anvender hedder A2000.

Om det vitterligt er nålene, der har jaget min hovedpine væk, skal jeg ikke garantere, men væk er den og det er det allervigtigste for mig lige nu.

Jeg fik nåle i begge hænder

ibeggehænder

og på begge sider af min venstre pegefinger, en stor håndfuld på ryggen og nogen i lænden.

Måske lidt malplaceret, at bede akupunktøren om at fotografere, men istedet for bare og lade tiden flyde, syntes jeg godt, at han kunne fotodokumentere lidt for mig.

Ikke noget problem.

nålepude

Min godt polstrede ryg, slipper du for i denne omgang, men så skylder du vist også mig en tjeneste Smiley en anden gang..

Mit hoved føles let. Dét er rart og jeg kan nu nyde weekenden, som jeg har trængt til i en grad, så du tror, at det er løgn.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med at du slap af med din hovedpine! Det er jo en fantastisk lettelse - jeg kender selv fornemmelsen. Desværre ikke pga. akupunktur, som jeg ellers HAR prøvet. Jeg havde sådan håbet, at det kunne hjælpe, men nej.
    God week-end til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  2. Tak LisBeth og god weekend til dig også

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.