søndag den 8. maj 2011

Lykønskninger

To af mine elever blev konfirmeret i dag.

konfirmp

Jeg var nede og give dem et lykønskningskort og sige tillykke til dem.

konfirml

Det er jo ikke sikkert, at de personer, som jeg har fotograferet i dag, vil på min blog, så jeg har sløret dem, selvom man rent faktisk gerne må fotografere udenfor i offentligt rum, men jeg synes ikke liiiige osv..

 

Vi har jo fået konfirmeret alle vores tre unger og jeg husker alle de forberedelser og planlægning vi havde både sidste år og forrige år.

Det er skønt at være ovre det! Skønt!

1 kommentar:

  1. Ih, hvor kan I gronlaendere vaere stolte af de flotte dragter! Dejligt at se, at de stadig bliver brugt. Tak for dine billeder af dem.

    KY

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.